Kızlar bu damlanın kıvamı çikolatalı süt gibi kahverengimsi bişey. Daha önce gördüğüm damlalar gibi değil. O yüzden bozulmuş olabilir mi. Kargo 20 güne falan getirdi çünkü. Güneşte kalmış olabilir. Ve asla opak değil bi sağlık ocağının verdiği resmen kan gibiydi bu farklı baya.