Kızlar ev almayı düşünüyoruz ama fiyatı ve evlerin yeni olması nedeniyle burasi aklımızda olan yerlerden fakat lokasyon olarak begenmeyenler çok fazla. Oturanlar hangi Mahallesi’nde oturuyorsunjz, önerir misiniz, memnun musunuz genel olarak nasıl bir yer