sedefktbs Kızlar merhaba sezeryan doğum yaptım bir kaç saat sonra ebe karnıma bastırdı canım çıkacak sandım sizde de yaptılar mı
sweetangell sedefktbs evet yaptılar benim doktorum kendisi yapmıştı ama öyle dayanılmıcak bi acı olmamıştı
frappuccino sedefktbs Bana neden basmamışlardı ilk oğlumda acaba? Şimdi pzt tekrar aynı doktora sezaryen olcam inşallah yine bastırılmz. Müsade etmem zaten ilk sefer bastırmadınz sorun yok derim.
Laydaren frappuccino Kanamanızın durumuna göre yapıyorlar. İlk sezeryanla bu seferkinin kanama durumu farklı olabilir😊 çok anlık bir acı,hemen geçiyor tedirgin olmayın eğer gerekirse müsaade edin. Şimdiden hayırlı doğumlar❤️
cagla_2112 frappuccino bacaklarım uyuşuktu daha altimi değişmeye geldiler o pis kan iyice aksın diye yapıyorlar bide belli bi zaman ağırlık torba gibi bisi koyuyorlar karnına
arasardaannesi sedefktbs bırıncıde genel anestezi ıle oldum bastırdılar ama acı hissetmemıstım ıkıncıde spınal oldum hıssettm acıdı bıraz ıcımızı temızlıolar pıs kanları bosaltıp yapmaları gerek onu
tinimini_mom Bana kum torbası koydular uyuşukluk geçene kadar onun ağrısı fazlaydı. Altıma baktı bastırmadı sonra. Ama bazı yerler böyle bastırmak yerine kum torbası koyuyprmuş
denizse sedefktbs 2 ay önce oldum banada yapıldı aynı şey 2 kere yapıldı birinde uyuşuk olduğu için hissetmedim ama ikincisi çok acıttı kanama durumuna bakıyoruz demişti hemşire bana yaptığında
Angel00 sedefktbs bana yaptılar uyuşukluğum geçmişti bir bastırdı karnıma kirli kan çıksın diye bastırıyorlarmış kolunu tutacağım hemşirenin tutma beni yasak diyor e destek almam lazım bir yerden cok kötüydü resmen travma kaldı
GokcelifMom sedefktbs En korktuğum şeydi aslında. Bana da 3 kere yapıldı ama uyuşuktum galiba ağrı sızı hiç hissetmedim.
duygu1994 @sedefktbs bqna da yapıldı hala hatırlayınca bile acı hissediyorum hemşirelerin elini tutuyordum yapmayın nolur acıyor diye