Mommymom_ valla canım, kızım 7 aylıktı, 2 yaşında oğlu olan arkadaşım dediki “ay en güzeli bu bebeklik zamanları “ . Şimdi kızım 3.5 yaşında ve diyorumki en güzel zamanları büyüdükçe geliyor 😂 en azından benim için öyle . Daha bağımsız çünkü . Konuşabiliyor , birçok işini kendi halledebiliyor tabiki inatları , lüzumsuz ağlamaları var ama krize dönüşmeden yumuşatır önüne geçersen herkes rahat ediyor