doga1 yani bu epilepsinin çeşidine bağlı canım. 200 den fazla çeşidi var hepsinin bulguları birbirinden farklı. Benim son nöbetim mart 2023teydi tekrar ilaca başlamıştım o nöbet sonrası. Doktorum EEG sonrasında sen gün içerisinde hafif falan bile geçiriyoesan onlar nöbet demişti. Sonra ilaca başladık tekrardan Mart’tan beri nöbetim de olmadı dalıp dalıp gitmelerim de olmuyor mesela. En sağlıklı bilgiyi Doktorunuz verir