irem066 iremcigim biz de ilk iki ay mama ve anne sutu cok iyi kilo aldik ikinci ayin sonunda doktor mamayi keselim dedi ve cok az kilo almis, doktorlar kes dese bile sen annesi olarak mamaya ihtiyac duydugun zaman ver bence cocugu besinsiz birakma bol bol emzir ardindan da mama ver yemezse dokersin