Ay çok üzgünüm ya. Yemin ederim ağlayacağım şimdi. Az önce kedimizle yatıyorduk seviyordum onu. Poposunda beyaz bir şey gördüm bir baktım hareket ediyor. Küçücük beyaz bir şey. İnternetten baktım iç parazit yazıyor. Veterinerden randevu aldım hemen. Öğlen götüreceğim ama neden oldu nasıl oldu anlayamıyorum. Aşılarını asla aksatmam. Eşyalarını sirkeyle karbonatla yıkarım. Kumunu temiz tutarım. Güzel mama alırım hep. Neden oldu anlayamıyorum aşırı üzüldüm. Melül melül bakıyor bir de ya. Bir şey olur mu kedimize bilgisi olan var mı? Panik atağım bile panik atak geçiriyor şuan