Ilkheycan23 Oğlum 12 aylik oldu 3 gündür beslenmesini blw olarak yatırmaya çalışıyorum ama midesine hiçbişey gitmeden herşeyi yere atıyor ya da elinde eziyor acaba geç mi kaldım ne kadar sürede yemeye alışır tavsiyesi olan anneler var mi🤔
BuzluKahve Ilkheycan23 blw yeni ek gıdaya geçiş döneminde uygulanan bir beslenme şekli. Sizin bebiş artık 1 yaş olmuş. Artık eline kaşık/çatal verip, yemekleri önüne koyun. Biraz siz yedirin biraz o.
Mnli Ilkheycan23 erken başlasanız bu olacaktı yere atacaktı kafasına gözüne sürecekti ama o zaman tadım aşaması olduğu için sorun olmazdı ama şimdi daha fazla yemeğe ihtiyacı var siz de destekleyin ben blw yaptım oğlumda kızımda ona sabrım ve vaktim olmadığı için püre+blw gibi gittim 6. Ayda bugün 9 aylık mesela sabah pankek yaptım 2 taneyi kendisi yedi yere atmadan akşamları haşlanmış sebzeyi falan kendi yiyor ama 3 aydır her yedirdiğimi eline de verdim öğrenme süreci oldu
Minikaola Ilkheycan23 erken başlayınca da birşey farketmiyor. Yanına çatal da koyun muhakkak zaman alıyor alışmaları ben iki yöntem bir arada ilerledim hala ağzında yumuşatıp çıkarıyor bazen