Kızım bir yaşında ve 8 800 du kac gündür doğru düzgün bir şey yemiyor doktora götürdüm.normal dedi dis cikariyor falan ama çok zayıfladı bacakları cop gibi kaldi bu ister istemez beni üzüyor nasıl iştahını geri kazanabiliriz önceden ne versem yutardi şimdi yok