elifiinci Merhaba kızlar doğumum normal oldu ama 4 aydır sırtımda ve belimde ağrı var özellikle sabah kalktığımda oluyor sizde durumlar nasıl
Boncuk-anne elifiinci 1-1 bucuk senede geçmişti benim ortapediye gitmiştim krem vermişti. Emzirmekten ve ayağında sallamaktan demişti
catcilek Benim de aynı 4 ay geçti sezeryan doğum emzirmiyorum da ayağımda da sallamıyorum neden geçmiyor gerçekten bu ağrı beni mahvediyor ben de gidicem doktora biri sırtıma çıkıp saatlerce bassın istiyorum