alparslan38 şimdi oda ayırma meselesi bambaşka bir konu 😂ben 1 yaşına kadar benimle aynı odada olmasını doğru bulduğum için benimle yatıyor. Ben kendi izlediğim yolu anlatayım siz kendine göre uyarlarsınız. Artık anne sütü mü mamamı neyse onu alıyor ben anne sütü veriyordum. Sonra o zamanlarda salonda yatıyorduk ev aşırı sıcaktı. Koltukta yanına yatıyordum öperek severek konuşarak öyle öyle uyuyordu. İlk elbette direnecek ama ağlatmayın yavaş yavaş birden olmuyor tabi ki. Ama bence bireysel uyumayı öğrenmesi anne için inanılmaz önemli. Böyle böyle devam ettik. 5.5 aylıkken tadıma başladık ama hala anne sütü ve mama gidiyorduk. 5.ayın sonunda gündüz emmeyi bıraktı. Tadımlar ve mama gittik. Son öğün mama oluyordu. Bu arada tabi ki gece kalıyordu. 19.30-20.00 givi uyur. 23 ve 3 te mutlaka kalkardı. Gece beslenirdi. Emzirirdim. Zaten artık o biraz keyfiydi. Şimdi 9.5 aylık 7.30ta uyuyor sabah 6.30 gibi uyanıyor.
Bu arada ayakta sallama pış pış yok. Poposuna hafif hafif vuruyorum o da şöyle mesela üç kere vurdum 2 saniye bekle 3 kere vur 5 saniye belke 3 kere vur 8 saniye bekle gibi arayı açıyordum öyle uyuyordu. Şimdi yatıyorum kendisi uyuyor tabi yanında oluyorum. Kendini güvende hissetmeli ve eğer ağlarsa mutlaka yanına gidin ağlatarak uyutma veya alıştırma diye bişey yok