Merhaba annelerim kızım 21 aylık dsadece gece yaterken 210 CC mama veriyorum bıraktırayım dedim kaşık maması aldım dün gece yemedi zorla bir kaç kaşık aldı ama ben kararlı olduğum için mama yapıp vermedim neyse öyle uyudu ama sabah 5 buçuk ta kaldı uykusu var ama dolanıyor yine kaşık maması yaptım yemedi saat 7 ye kadar biberonda mama yapıp vermedim ama artık yaıp vermek zorunda kaldım sonra uydu açıktı sanırım hiç o saatte uyanmazdı