benaslindayohum_ Sürekli ağlıyor çığlık atıyor hiç bir sebebi yok oyunu bırakıyoruz bıraktığım an çığlık kıyamet kafayı yemek üzereyim
Wednesdayq Biz de aynıyız ayrılık kaygısı diyorlar . tuvalete gitsem krize giriyor. Su icicem peşimden emekliyor aglayarak kendi kendine oyun oynuyor ama mutlaka yanında olacam kontrol ediyor