esraezgioz kızlar 1 aylık bebeğim doyduktan Sonra fazlalığını kusuyor hemen kaldırmamaya çalışıyorum normal mi sizde de oluyor mu
BabyBerry Çok normal daha mide kapakçıkları tam gelişmedi ve doyup doymadığını anlamıyor. Büyükçe düzelecek. Yatar pozisyonda ise yan çevirin
Ayserose Yan yatırın mutlaka çok aşırı kusan bir bebeğim vardı hep yan yatırdım uyurken bile ağzından dökülürdü çünkü çok tehlikeli. Emdikten sonra kusma olayı 9. Ayda bitti 🙃