Kızlar görümcemin bebegi 35+6 da doğdu emme refleksi cok düşük sanırım anneyide emmiyor biberonuda ama biberonun bası büyük ona göre bence kücük olsa biraz daha olabilir gibi. Bu erken dogan bebekler icin bildiginiz kullandıgınız önerebileceginiz biberon varmı