minikmucizemaak Aynen ben de sonraki dozları yapmasam mı diye düşünmedim değil 🥲 ama aşı neticede, seneler sonra iyi ki yapmışız diycez belki. Her bebek bir değil gerçekten kimisinde ilk doz kimisinde son doz yapıyor ateş, şimdiye kadarki aşılarında bizim de ateş sıkıntımız olmamıştı ama sorun ateş değil sorun yavrucağın ağrısının olması ve halsizliği, yan etkileri fazlaca var malesef şurup da sadece ateş için veriliyormuş gibi lanse ediyor bazıları. Neticede size kalmış artık 🥰