Kızlar daha öncede post açmıştım bebeğim pek komut almaz kendimi yırtıyorum bir şeyler öğretmek için bana bakmaz sürekli başka şeyle ilgilenir ve pek odaklanamaz ilgisini çekemiyorum hiç nesne bilgisi ve haliyle hiç bir tane bile kelimesi yok 2 aylık bir ekran süresi oldu ihmalkarlık ettim çok pişmanım ama 2 aydan beride ekran yok sadece alt değiştirirken ve banyo sonrası bir kaç dk açıyorum parmak oyunları dil gelişiminde fayda sağladığını duydum sizler hangi oyunları oynuyorsunuz neler yapıyorsunuz tavsiyelerinizi dinlemek istiyorum