doga1 aspanda valla bende de oluyor aynı şekilde o kadar da calkaliyorum karıştırıyorum yine de top top parça oluyor yorumlara bakınca demekki bende yapamıyormuşum
neanladinyurdagull aspanda ikinci çocuğumda da kullanıyorum ilkinde de kullandım.Sorun yaşamadık sıcaklığını ayarlıyamiyor olabilir misiniz
Minnakordek Ben soğuk suyla yaptığımda bile o sorun olmadı amca buz gibi su olması lazım bence az daha sıcak olsun suyunuz
Butunisimleralinmis Çok sıcak veya çok soğuk olduğu zaman topak kalıyor bende birkaç kez yaşamıştım ama artık suyun sıcaklık durumuna göre yapmaya alıştım ve çalkalayarak yapmıyorum kaşıkla karıştırıyorum