Seninle hiç alakası yok. Bazı çocuklar erken konuşur hele ki erkek çocukları. Kreşe verin imkan varsa en azından günde bir kaç saat ama doğum yapacağım diyorsunuz getirip götüren biri olur mu? Yada haftada bir kaç gün oyun gruplarına gidebilir. Dil terapistinin çok faydası oluyor. Komşumun oğlu da 4 yaşında tam konuşmuyordu yani kendisi çok konuşmuyordu dediğiniz gibi kendi dilini oluşturmuştu sanırım annesi onu anlıyor diye konuşmaya gerek duymuyordu. Terapiye gitti, kreşe de gitti ama terapi daha faydalı oldu ona.