Kızlar kızımın tahlilinde ast (serum/plazma) değeri 45 çıkmış. Referans değeri 0-32 aralığı yazıyor. Yüksek çıkmasının nedeni nedir. Ne anlama geliyor. Aranızda hemşire vs olan bilen varsa yazabilir mi. Pazartesi sonucu göstericem doktora ama merak ediyorum o zamana kadar da kötü bir şey mi.