Kızlar 42 gün oldu doğum yapalı normal doğum yaptım ama kanamam devam ediyor aslında baya azalmıştı kahverengi leke gibiydi ama kanamaya döndü sanki regl olmuş gibiyim şuan. var mı aynı durumu yaşayan normal mi acaba bitmesimi gerekiyordu kanamanın normalde