Merhaba başına böyle bir durum gelen var mı bebeğimin salı günü akşama doğru içten sağ tarafa doğru dudağı şişti dıştan çok belli olmuyor ama güldüğünde özellikle fark ediliyor oraya asla dokundurmuyor elim değse çok ağlıyor var mı böyle birşey başına gelen hala inmedi de dün acile gösterdim takipte olun genel durumu iyi dedi ama ben tedirgin oluyorum