omurbebek12 Kızlar bebeğim gündüz uyusa da uyumasa da değişen bir şey yok. Akşam 11 e doğru uyutuyorum gece iki ile üç arası kalkıyor sabaha kadar ağlıyor dört aydır böyle artık çok yoruldum ne yapacağımı şaşırdım
Mrvsen omurbebek12 aynen birimde öyle 4 de bir kalkıyor 5 e kadar ağlıyor artık travma oldu bende. Bir buçuk aydır bu şekildeyiz
omurbebek12 Mrvsen acaba neden böyle. Ne zaman geçer. Her uykudan uyandığında yarım saat ağlıyor mesela şu an uyandı hemen ağlamaya başladı.
Serindeniz Bebekler bir defa rüyalarında korkarlarsa onlarda travma etkisi olurmuş ve yattıkları da yine o olayı yaşıycak gibi hissederlermiş.Bir dr dan okumuştum.Kendini güvende hissedebilecegi şekilde birlikte uyumayı deneyin derim.Bize çok fayda etti