zlhtkcn Kızlar sezaryen sonrası korse ne zaman kullandınız ? Doktorum bugün 8. Günümde kullanabilirsin dedi
Eysar zlhtkcn bizim Dr da doğum dan ertesi gün tak dedi taktım da hiçbir zararı olmadı tam aksi karın aşağı sarkinca ağrıyor zaten iyi toparladı agrimda olmadi
cucu01 zlhtkcn ne kadar erken o kadar iyi ama benim çok canım yanmıştı takamadkm göbekte hafif sarkma oldu benim 😔
larindidems zlhtkcn ben 10 gün sonra kullanmaya başlamıştım kişiden kişiye mi doktordan doktoramı değişiyo bu başlama süresi bilmiyorum ama bi sorun yaşamadım sarkma vs olmadı
cucu01 zlhtkcn valla takmaya başladım 1.5 Ay oldu doğum yapalı bakalım biraz toparlanma var ama inşallah işe yarar
Canankrc cucu01 daha çok yenisin canım emzirdikçe karın yavaş yavaş çekiliyor benim 6 aya kadar çekilme olmuştu korse kullanımını bol su ve yediklerine dikkat edersen eskisinden bile daha zayıf olabilirsin