Benimde sol meme ucum çok çıkık değildi tutamıyordu, biz enjektörle çıkardık hep emzirmeden önce, 1dk falan vakumluyordum meme ucu büyüyünce bebeye tuutturmak daha kolay oluyordu. Bence bu yolu biraz daha deneyin silikon ucu en son raddede kullanmanızı tavsiye ederim, onu da yapacaksanız silikonu ucu tuttugu zaman 1dk emsin hemen çıkarıp memeye koyun bebeği