10buçuk aylık kızım var yerde asla vakit geçirmeyi sevmiyor tummytime nefret ediyor ilgisini çekecek oyuncaklar koyuyprım önüne emeklemesi için ama istemiyor ağlıyor hele ki bu ara ilk dişini çıkartıyor. O yüzden mi bilmiyorum inanılmaz huysuz sürekli kucak istiyor nefes aldırmıyor. Biraz tembellik var yani. Ayakta durmayı yürümeyi çok istiyor elimi tutarak ama onun harici kendi bir yerden tutunup kalkamıyor yelteniyor ama pek olmuyor gibi. Acaba her anne gibi gereksiz mi kuruntu yapıyorum. Bazen ayakta tutuyorum 3 saniye falan kendisi durabiliyor ama bu bir aşama mıdır bilmiyorum. Sizin bebişlerde durumlar nedir ya da neydi?