Rabiacaa1 Kızlar 14 martta adet gördüm 6 gün sürüyor bu ay hala olmadım 2 gün öncede erken gebelik testi yaptım net tek cizgi çıktı belirtilerim var ama hala olmadım çok strsliyim bu konuda aranızda benim gibi olan varmı ? Emziriyorum 10 aylık kızım var
mylittle_pumpkin Rabiacaa1 En son birkaç gün önce aynı sebeplerden dolayı kadın doğum doktoruma gittim benim de 10 aylık bebeğim var, bir de ne öğreneyim nur topu gibi yumurtalık kistim varmış😂 Tarlusal isimli adet söktürücü ilaç verdi bugün regl oldum
busrakaaneren Stresli bi donemdeysenyada ilaç kullandiysan bu ay içinde ve hava değişimi bile etkileyebilir benim bu ay 11 gun gecikti ama oldum sonra yani doktorum emzirme süreci bitene kadar düzensizlikleri yaşayabilirsin demişti