Ecemsultan hahahahah teşekkür ederim 🥹
Bn iki yıl adalet kazandım Diyarbakır Dicle Üniversitesi ’nde. Evlendikten sonra eşim okumamı istemedi. Bende cahil cühela tamam dedim…
Sonra pişman oldum yks tekrar girdim tabi eşim hala karşı bu anlaşmazlık boşanmaya bile gidebilir dedi suan çocuk gelişimi okuyorum. Tekrar girip tıbbı sekreterlik yazmayı planlıyorum o şekilde. 🩷