nazli96 bu doğru bir yöntem değil. Bezini ıslak olduğunu gördükçe değiştirin. Pişik olur, mantar olur. Yaz geliyor şimdi. Bez bekletilmez. Siz ıslaklık hissiyle ne kadar rahat yaşayabilirsiniz? Belki de o rahatsızlık hissinden kurtulma ihtiyacıyla en iyi bildiği kurtarıcıya (memeye) koşuyordur