Ela_24 Kızlar bebeğim 14 aylık emziriyorum. Az önce sol göğsümü ellediğimde elime bir kitle geldi. İç kısımda dışardan anlaşılır şekilde hafif şişlik var. Başına gelen var mı?
amansallagitsin Ela_24 genel cerrah gidin bi baktirin. Nrmlde o gogsunuzu surekli emzirip gecmesi beklenir. Sut birikmesi oluyor kanallarda bole sislik olabiliyor. Bi hafta icinde duzelmezse ihmal etmeyin.
Ela_24 amansallagitsin bugün 7 saat kadar emzirmedim acaba o yüzden olmuş olabilir mi ya. Mastit olmaktan korkuyorum ama ağrılı sancılı bir durumum da yok aslında
amansallagitsin Ela_24 tabi ki uzun bi sure emzirmemissin muhtemelen tikandi siz surekli o gogsu emzirin. Bi kc gune duzelir.