Arel250 önce zıbınına kadar soyup yarım saat bekleyip tekrar ateşini ölç. Yüksekse kasık, diz arkası gibi deriden ince yerlere ılık suyla ıslatılmış bez koy. Sirke falan koymuyoruz. Düşmezse ılık duş aldır. Ateşi dirençli değilse düşer. Dirençliyse ateş düşürücü vermek gerekir. Ben hep böyle yapıyorum. İki gün önce 38,5 oldu. Hemen soydum. Yarım saate düzeldi. 2-3 kez daha tekrarladı soydum ve geçti ateşi. Hemen ilaca başvurmamak bağışıklığını güçlendiriyor