Acil destek Ameliyat oldum bir ay önce 5 gün hastenede kaldım ve ilaçlar nedeniyle sütümü sağıp döktüm ben hastanedeyken bebeğim mecbur mama içti biberonla ve hastaneden taburcu olunca emmek istemedi hiç memeyi eliyle itti hep ağladı uyurken verdim o zamanlar biraz biraz emdi sonra biti bitince göğüsümün diğerine geçirirken yine aynı şeyi yaptı ve şuan artık hiç emmiyor makineyle sağıp veriyorum sütümü ama eskiye göre çok azalma var makineyle sürekli sağıyorum diye mi anlamadım ne yapmalıyım