Kızlar 17 aylık oğlum var biz ne yersek yediriyorum ama mama yemezse hem durmuyor hemde doymuyor illa mama istiyor yavaştan bırakmak istiyorum mamayı ne verebilirim kaşık maması vs baktım araştırdım ama net bir fikrim yok yardımcı olursanız sevinirim.