gizemikra üslubuz ve söyleme şekilinzş bu şekilde görünüyor dediğim gibi. Hanımefendi AŞIYI YAPTIRINCA ASLA BU HASTALIK SİZE GELMEYECEK DEMEK DEĞİL SENE 2024 artık lütfen bunu anlayalım. AŞI YAPTIRMAK KONTROLÜ ŞEKİLDE VİRÜSÜ VÜCUDA VERMEK CANLI VEYA CANSIZ BU SAYEDE VÜCUT BU VİRÜSÜ TANIYOR VE BU SAYEDE HAFİF ATLATMANIZI SAĞLIYOR.
yani hiçbir aşı sizin hasta olmayacağınızı garantilemez zaten amaç bu değildir. Amaç maruz kalırsanız hafif atlatmanız. Rota virüsü tehlikeli ve ölümcül sonuçları olabilir. Siz maddiyat diyorsunuz ama aşı yaptırmıyor oluşunuzu savunuyorsunuz. Yani tutarlı değil söylemeniz. O zaman hiçbir aşı yaptırmamalısın değil mi eğer bu şekilde düşünüyorsanız.
Ben sizin fikrinizi değiştirmem zaten öyle bir misyonum yok. Sadece tutarsız görünüyorsunuz. Bi para yok yaptırmadık diyorsunuz bi yaptırmadık hiçbir şeyde olmadı diyorsunuz.
Sorun burdan kaynaklanır aslında.
Tekrar söylüyorum bugün olmaz daha büyüğünde olur o zaman olmaz orta yaşta olur. Ve bazı virüsleri küçük yaşta maruz kalmanın faydaları var. 45 yaşında şu kızamık olsanız bebekler kadar kolay anlayamazsınız gibi gibi