White123 En büyük pişmanlığım emzıge alıştırmamak aklı olan kullanır gece rahat oluyo gündüz öyle.kardesım sakın kullanma zararlı dedi halbukı zararı yanında faydası daha çokmuş
gizemikra White123 valla ben hiç kullandırtmadım alıştırmadım da gerek yok sonra bırakamıcak bide onu bıraktırmaya uğraşıcam emzik sıf uykuda başka biseyde yaramıyor
mihrasahin White123 benim kızım da emziğe alıştı ama bağımlısı değil gün içinde emmez bile emziği sadece uykuya dalana kadar emer sonrasında uykuya daldıktan sonra da kendiliğinden bırakır öyle olmazsa olmaz olan bi şey değil yani bırakacağımız zamanda zorlanacağımı düşünmüyorum