Zme 18 aylıkken tanı almamıza neden olan davranışlar; babıldama hala devam ediyordu babababa dededede şeklinde. Belirgin kelimeler hiç yoktu. Parmakla işaret etme hiç yoktu. Enn fazla benim elimi kullanıp göstereceği şeylerin üstüne koyardı. Oyuncakları kendi amaçlarına göre oynamak yoktu, ellerine geçen her şeyi (oyuncak, kumanda, kapak, taş, kalem vs vs.) çevirmeye çalışıyorlardı. Kendi etrafında dönme vardı. Devamlı ışık açıp kapatma, devamlı kapı açıp kapatma gibi tekrarlayan takıntılı hareketler vardı. Göz teması azdı, isme dönme azdı. Eline bir top verdiğinde onu yukarıdan atmazdı, bırakırdı sadece. Hatırladıklarım bunlar