evlerkadar Kızlar üst sağ dişlerimde çürük var ıkı gündür sağ üst diş etimin hepsı hafif acıyordu bugün komple morarmış ve üstünde beyaz benekler var birazda şiş iltihap olmuş sanırım emziriyorum evde sizce ne yapabilirim
sek_kahve evlerkadar emziriyor olabilirsiniz ama dişlerinizi kaybetme ihtimaliniz var şuan. Dişçiye gidip antibiyotik almalısınız bir an önce
nupel47 evlerkadar doktora gidebilirsiniz evde ki geçici rahatlama çözümleri doktorun tedavısı gibi olmaz geçmiş olsun ❤️🩹
Bus1903 evlerkadar tuzlu suyla gargara yap ve dişlerini fırcalarken diş etlerinide fırcala diş taşlarınıda temizlet arkadasım dişçi aynı durumdaydım ve hemen uyguladım diger güne ciddi anlamda çok rahatlamış ve agrısız uyandım fırçalama sonrası tuzlu su çok işe yarıyo
sek_kahve evlerkadar morarmış canım, yani sıradan bir durum olsa rengi değişmezdi diye düşünüyorum, diş konusu da ertelemeye gelmez kesinlikle. Çok geçmiş olsun
evlerkadar nupel47 teşekkür ediyorum sanırım yarın acile gideceğim çok acımıyor ama morarması büyük bir alanı kaplaması korkuttu beni