mikkonunannesi- Mrvykn aynı önce ki adetim gibi ayıptır söylemesi lohusa ve adet kanama rengi bile farklıydı
Zeynepalya_ve_annesi Melek-yelgel67 benim.bebegim 4 aylik oldu 31 aralikta bende 29 aralikta hastalandim dogumdan sonra 45 gun kanamam devam etmisti bu cocugumda erken bile oldum ilk kizimda 6 ay sonra oglumda 9 ay sonra adet gordum bunda 4 ay sonra oldum
deryata Melek-yelgel67 sezaryen doğum ile bebeğim tam 3 ay 20 günlükken ilk reglimi oldum. Ama çok düzensiz önceki regllerim ile farklı geldi. Bende polikistik over hastasıyım. Bundan sonra nasıl olur bilemiyorum.