mommyandson Kızlar, ben halkla ilişkiler mezunuyum. “Kariyer danışmanlığı ve mesleki yönlendirme” yüksek lisansı yapıyorum. Sorum şu; acaba ben bu diplomamla sınıf öğretmenliği ve ya çocuk gelişimi bölümünde yüksek lisans yapabilir miyim?