Canim benim oğlum 3 aylik ve kabızlık yaşadık doktorumuz süt emmedigi için her ictiginde mamasina 5 damla bebekler için özel zeytinyağı koymami tavsiye etti nekadr doktorda olsa her mamasina koymayi annesi olarak uygun görmedim günde bir kez 10 damla koyuyorum suan cok rahatız 1.5 aydır düzene girdi ve yaparken ağlamalari gecti denemediysen eğer denemeni tavsiye ederim.