Merhabalar geçen bı yerde denk geldi İstanbul’da anne kart diye bı uygulama varmış annelere ücretsiz bir çok şeyde kullanabiliyorlarmıs..
Ben İzmir’deyim İzmir’de de şuan aklıma süt kuzusu projesi geldi 13 aylık olan bebeklere ücretsiz süt gonderiyordu belediye. Başka İzmir için veya diğer şehirler için böyle ucretsiz programlar projeler biliyorsanız yazar mısınız faydalanalım hepimiz ❤️