Merhaba anneler. Bağırsak tepkili alerjide bebeğe ek gıda verirken bebeğin gıda alerjisini nasıl tespit ediyorsunuz? Sizin yediğinizle mi alakalı bebeğin yediğiyle mi alakalı bunu nasıl ayırt ediyorsunuz? Diyet açma sürecinizde bebeğin hangi tepkileri görmezden geliniyor? Hangi tepkiler olursa kesinlikle diyete devam edilmeli? Bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen. Diyeti nasıl açtınız bebeğinizde ne gibi tepkiler oldu? Hangi tepkiler önemli hangileri önemsiz?