Merhaba iyi geceler. Geceleri uykusundan ağlayarak uyanıyor ve susturmam çok zor oluyor. Sabaha kadar bu durum böyle devam ediyor. Bazen emiyor bazen emmiyor. Gündüz dışarı çıktığımda yarım saat her şey normal sonra tekrar ağlamaya başlıyor karnı aç değil altı pis değil gaz damlası kullanıyorum düzenli şaştım kaldım neden acaba? Doktora götürdük bağırsaklarına bakıldı bir şey çıkmadı.