Geçmeyen öksürüğümüz var yaklaşık 1 ay olucak neredeyse ilaç denedim ama fayda etmiyor boğaz spreyi aldım onunda faydasını görmedim diyebilirim hala öksürüyor arada sümük de akıyor hastalık sümüğü gibi bu konuda fikri olan yada başına gelen varmı bu arada kreşe başladı 1 ay olucak kreşe gitmeden bir gece önce hastalandı ve hala öksürüyor geçmedi hiç