Gul-42
Hanımefendi tamam da şuan bunu bu postta neden ısrarla yazıyorsunuz
Vicco bebek ayakkabısı üreten bir firmadır ve çoğu ürünleri kaliteli rahat konforludur
Çok rahat kullandık biz bu ürünü de
Pyhlon tabanı zaten
Yani siz beğenmediyseniz yapacak bir şey yok oğlum çok da rahat kullandı