Evim müstakil Bahçeli toz oluyor habire günlük tüm evi elimle siliyorum 2 kere süpürüyorum 2+1 ama çok kücük. Fazla hiç bi eşyam yok ama yine de ev üstüme üstüme geliyor bir düzen oturtamıyorum kücük ev en ufak dağınıklığı çok gösteriyor malesef. Kapılar tahta bir türlü temiz görünmüyor kiracıyım malesef bişi yapamıyorum mutfak minicikkk çoğu şeyim tezgah üstünde ruhum daralıyor. Katacak hiç bir yerim yok tencerem bile 3-4 tane fazla hiç bişiyim yok alanım yok. Nasıl böyle evlerde düzen oturtuyosunuz yalnız değilim umarım 🤦♀️🤷♀️