Muhtemelen stres yaptınız, üzüldünüz ondan kesildi.
İki saatte bir sağım yapın Makineyle en çok artıran yöntem budur . Bir de keçi sedefi otu varmış her yerde bulunmuyor hepsibradada satılıyor o da çok iyi süt artırıyormuş . Umarım gelir sütünüz de bebeğinizi emzirebilirsiniz 🫶