nurserka Bebeğim 1 yaş 1 aylık diş döneminde olduğu için çok iştahsız ne veriyorsam geri çeviriyor. Siz neler yaptınız önerebiliceğiniz şeyler var mı 😞😞😞
Sungerbob nurserka Bizde aynıyız sadece çorba içiyor muz yiyor bunların dışına çıkmak istemiyor. Kaç kilo bu arada sizinki
Beren2323 nurserka benim de kızım 1 yaşında çok iştahsız diş çıkarıyor onun dışında uyku sorunumuzda var
AyseDerinnn nurserka bizde bir yaş 25 günlük ama aşırı iştahsız ne öğle yemeğini yedi ne akşam yemeğini yedi😢 mamasını bile doğru düzgün içmiyor o kadar kötüyüm ki
Mutluumom nurserka bizde 1 yaş 1 ay hiç yoğurt yemiyordu geçen önüne koydum elleriyle yedi kafa göz yoğurt oldu ama yedi. Yemek istemediği zaman serbest bırakıyorum işe yarıyor gibi
Minelinannesii34 Bizde 14 aylığız inanılmaz bir iştahsızlık var 1 aya yakındır dişten mi başka bişeyden anlayamadım görünür de diş vs de yok ama iştahsızlık beni yoruyor
AyseDerinnn Bu posta yazan annelerim, mesela bebeğiniz yemek yemek istemediğinde mama yada süt veriyormusunuz, yoksa yemek yemediği için süt/mama vermeyip iyice daha acıkmasını sağlayıp diğer öğünü mü bekliyorsunuz
AyseDerinnn Mutluumom bende tamamen önüne bırakıyorum oynuyor yerse bir iki parça onun dışında yok yani
AyseDerinnn Mutluumom evet bende zaten zorlama taraftarı değilim biraz süre geçince tekrar vermeye çalışıyorum yine yemezse diye bazen mama vermiyorum ki yemeğini yesin mamaya güvenmesin diye ama yemezse yine yemiyor, yani açta kalsa istemezse yine yemiyor.
Mutluumom AyseDerinnn benimki de o şekilde bana falan yediriyor sürekli oynayarak ederek yiyor. Az yediği için ben sık sık önüne biseyler veriyorum
Mutluumom AyseDerinnn sevmedigi yemek istemediği ama başka denemede yediği şeyler oldu özellikle aç oldugi durumlarda fark ediyor tabi. Ben çorbayı neredeyse yediremiyorum anne olarak insanı üzülüyor tabi ama napalim sütten mamadan kesilene kadar bu şekilde. Şey merak ediyorum ben emziriyorum da 20-22 aylık gibi kesmeyi düşünüyorum ama kesince devam sütü falan mı kullanılmalı bir bilginiz varmı
AyseDerinnn Mutluumom benim düşüncem iştahsız bir bebekse ve yeteri kadar beslenmedigini düşünüyorsanız bence mama ile desteklenebilir. Ben inek sütü vermeyi düşünmüyorum çünkü ileri zamanlar için neyse de daha çok küçükler ve almaları gereken eksik vitaminleri sadece mamadan tamamlayabilirler. Benim kızım şuan 13 aylık olmak üzere hem diş hem otit derken umuyorum bu yüzdendir iştahsızlıgi eğer yemek yemesi düzelir ve yeteri kadar beslendiğini düşünürsem belki o zaman kesebilirim 2 yaşına geldiğinde. Ama hiç vermesem yinede uyurken inek sütü yerine mama vermeyi tercih ederim
Mutluumom AyseDerinnn kan değerlerine baktırdık vitamin olarak bir eksiği yok doktor nasıl devam ediyorsanız o şekilde gitsin dedi şu anlık anne sütü ama 2 yaştan sonra ben ne vereceğim konusunda kararsızım ben de inek sütü vermek istemiyorum da devam sütüyle mi ilerlemem gerekiyor yoksa herhangi bir süt vermesem de olur mu. 2 yaş sonrası için mamalar falan var mı acaba
AyseDerinnn Mutluumom mama tabiki var. Benim 3 yaşında ve hâla mama vermeye devam ediyor. Sizi yanlış yönlendirmek istemem çünkü zamanın bana nasıl bir süreç göstereceğini görmem için bir sene geçmesi gerekiyor😅 daha tecrübeli annelere bir danışın isterseniz