Oğlumu 3 aylıkken sünnet yaptırdım doktoru 4.aydan sonrasına önermedi çok hareketli olur diye. İlk gün karton bardakla bezledim, doktor iki krem verdi ikisini karıştırıp 4 saat arayla sürdüm. Süreç benim için zorlu geçti bi kaç gün kadar inşallah sizin kolay geçer