Metehann12 benim oğlanda öyle başına buyruk hareket ediyor,herkesle samimiyet kuruyor herkesi sevip öpüyor sarılıyor ve günde bilmem kaç kez uyarıyorum.Yabancılarla konuşmayacaksın elimi bırakıp gitmeyeceksin diye.Kitaplar okuyorum,kuklayla anlatım yapıyorum yokkkk kaşla göz arası vıııın gidiyor.Biliyor herşeyi bilerek yapıyor bunu net olarak anlıyoruz artık ama ne yapacağımı bilmiyorum.3,5yaşında benimkide. 7aylıkda kardeşi var koşmaktan helak oluyorum.Site dışına tek çıkmamaya çalışıyorum çıktığımda da öncesi uyarıyorum yanlış hareketini gördüğümde eve geliyorum